tidsfördriv!

i brist på annat när männen i min soffa tittar på matchen!

tio favoriter,
färg: alltid lila!! på allt
mat: fisk och kebab
band: alltid bd, men för tillfället myck regina spektor.
film: kalle i chokladfabriken
bok: läser tyvärr inte.
sport: Ridsport och hästar minsan.
årstid: sommar sommar sommar!
veckodag: söndagar lediga och sköna
glasssmak: ben and jerrys de flesta <3
tid på dygnet: morgon !

nio för tillfället,
humör: överväldigad, förväntansfull.
smak: svampstuvning
kläder: svarta strumpbyxor , röd vit randig klänning.
bakgrund: mirage och jag som hoppar.
nagellack: vit lila.
tid: 22:31
omgivning: storarum i vår lägenhet!
irritionsobjekt: skrikande män som tittar på fotboll ;)

åtta första,
bästa vän: var nog en lisa.
screen name: var nog styvsyster 2 i askungen!
husdjur: charlie 1.
piercing: öronen när jag var 7.
förälskelse: tyvärr, i gualöv!
musik: me & my dub i dub
bil: har inte kommit än ;)
kyss: var väl på ryska opsten på fritids!

sju senaste,
ciggarette: nyår, skulle jag gissa! annars i sommras!
mat: bookmaker, en macka lättare sagt.
dryck: cola zero.
biltur: hem från jobbet i lördags natt.
kyss: nyss när jag kom hem från jobbet!
spelad låt: girls just wanna have fun, som friend ton.
tv-program: machester match !

sex har du någonsin,
dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
brutit mot lagen: Ja.
blivit arresterad: Nej.
badat naken: Ja.
varit med på tv: jo.
kysst någon du inte känner: Ja.

fem nej tack,
kläder: chinos.
mat: blodmat.
musik: hysterisk tecno.
dryck: Öl.
personlighetsdrag: falsk, skitsnackande. nej tack!

fyra saker,
du gjorde igår kväll: sov, jobbade!
du kan höra just nu: eftersnack på matchen, irreterade män!
du inte kan leva utan: Vänner, mamma, häster.
du gör när du har tråkigt: pratar i telefon.

tre personer,
du kan berätta allt för: anna! min bästa vän <3
du tycker om: niclas med så många andra!
du inte gillar: louise etzner, med fler falska människor!

två val,
kaffe eller tea: te te bara te.
vår eller höst: massa vår!

en önskan: vinna hysteriskt mycke pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0