att de alltid lyckas gå så långt mellan gångerna..

men nu bloggas de igen..
jag är som vanligt sjuk...

i dag är de en konstig dag.. jag har funderat så mycke så min lilla hjärna håller på att börja koka.

varför är inte livet lätt för alla ? önskar att de bara gick på räls och att allt bara hände som jag ville.

saknar er där hemma så mycke och önskar att jag bara kunde vara hos er nu.. eller att ni kunde vara här.
som vi brukar säga .. "jag har lite mycke med mig själv just nu".

löser sig nog på ett eller annat sätt!!

Kommentarer
Postat av: jennifer,

hej toker,

så nu är du igång igen?



åh, du måste uppdatera med lite fotografier på svea. är himla spänd på hur hon ser ut numera.

puss söt!

2010-03-15 @ 18:04:33
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0