sommar, kyla regn och röksug !

det kommer sådär ett par gånger om året.. och i bland är det bara borta.. men nu är det i af här igen.. det där röksuget !

jag vet inte om det är sommaren som drar det med sig.. men men , jag ska väl försöka stå imot då oc då !

men en trevlig stund med härliga vänner i tivoli parken hade inte varit fel, lite körsbärsvin,, så hade det varit toppen!

i morgon är det upp tidnigt som gäller.. stallet och jobb... kanske en pikke med jenny..

sen efter att min häst i helgen  tog sönder transporten  som jag lånat så får jag se till att fixa den, fram med börsen !!

men jag tycker om min häst ändå ! och på tisdag ska  lill killen röntgas!!! 

Kommentarer
Postat av: jennifer,

du borde vara här i parken på torsdag, då ska vi fira anna. känns dumt att du inte är här, gumman :*

2009-06-15 @ 02:06:38
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0