midsommar !!

som i dag firas på munkkällaren!

det känns som att alla högtider, hög helger och så firas där...men så är det väl när man valt att jobba där..

i natt jobbade jag .. massa att göra.. hoppas att det blir lite mer lagom i dag.. en sommar på munken kommmer nog kännas i rygg och fötter är jag rädd.
om bara 3 veckor är jag hemma i skåne. det ska bli så fint så. jag kommer ifs inte att träffa anna jennifer eller henke,, eftersom det hinner dra till hultan innan. men jag hoppas att få se desto mer av er andra <3.

btw frras min födelsedag i skåne den 7/7. jag önskar mig bara dyra saker... så det så. ;).

nej, nu är det minsan dags att gå till stallet och pussa på mina babes,

trevlig midsommar !!!

Kommentarer
Postat av: jennifer,

det var en gotlänning vid bordet under midsommar. han blev kalaspackad & jag tänkte på dig. saknar dig som tusan :*

2009-06-20 @ 21:42:04
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0