i mitt saknade skåne..

finer jag kanske lycka...

vad jag kan komma i håg just nu så älskar jag skåne mer än ever...

det känns som vännskapskretsen håller på att komma samman i det fina lkristianstad. anna flyttar igenstans och jag har fått tre riktigt fina sms , av någon som kanske inte alltid har gjort sig förkänt av min vänskap, jag är inte det som ör den .. livet lever man bara en gång och vänner har man, och man kan inte bittra i hjäl på de..

gud vad jag är en tragisk människa i bland... har då chansen att gå på gratis håkan hellström spelning i morgon... men då jobbar jag  minsan.. och på onsdag spelar han på strand.. men då jobbar jag med... jag lyssnar på dj lyt i ställer,,

kyss mina dova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0