fruktan..

tänk att något man fruktat så länge kunde gå så snabbt och lätt... och faktiskt känns det nu riktigt bra..

jag är nu nästan fir från ett lånvarigt till och från förhållande.. och redan inne i ett nytt..

jag kommer aldrig sluta säga att jag är världens bästa singel... för det är sådan jag är..

nu lyssnar jag på kent.. tänker på fantastiska kristianstad och alla älskade vänner.. efter ett år på gotland kan jag nu helt ärligt säga att jag älskar kristiansta grlödby, bromölla...nja inte riktigt.

funderar på nya planer fram till höst.. vi får väl se vad som väntar ..

nu smyger jag nog till sängs.. kyssar på er alla..

Kommentarer
Postat av: jennifer,

vi saknar dig här.., hur mycket som helst!

kom hem & läs teckenspråk med mig :)

2009-07-29 @ 22:03:06
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0