Mjauu...

hela förra vecka var faktiska utomordentligt trevlig. jag ahde haft så mycketa tt blogga om, igentilgen. men slö som man är har inte det blivit så mycket med det!

veckan var i af fantastisk på många sätt. jag har kommit farm till att just nu vill jag bara hänga med folk, festa vara uppe hela nätterna och eventuellt rymma någonstanns med någon. well, i blan vill jag bara leva i en värld som va som en film. men nu är det inte så, så jag tar väl hand om de små filmsnuttarna jag får.

helgen var också fatastisk. på många vis.

fredagen började med att amanda fyller år, och då blir fest med många ändringar. den lilla ändringen om att alla skulle till altona efter.
jag började genast sura och gnälla om att jag inte skulle dit. mycket riktigt blev det inte heller så.
jag tog emely och åkte hem med ingela!

lördagen började först när jag tagit mig från jobbet och kom hem för att snabbt svitsa om och i väg till mina bästa kusiner som fyller 19 i dag.
det blev förfest i bjärlöv och fest på näsby, faktiskt riktigt lyckad och riktigt rolig.
vaknade upp i dag med en oerhörd huvudvärk. men jag antar att jag har mig själv att skylla, eller eventuellt rödvinet.
dagen avslutades med att jag och anna gjorde ett tappert försök att rida ut. anna drog i sönder mina tyglar, och jag välte ett helt träd med bara mitt lår. så jävla imponerande , och smärtsamt.

nu är det bara dag att krypa neråt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0